کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

... باز باران

9 ماهگی مبارک...

1393/8/28 13:04
نویسنده : مامان جوجه
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه بگم خیلی عصبانیمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

چرا؟متفکر

چون این سومین باریه که دارم این پست رو مینویسم!حسود

اونم تو این اوضاع که همش باید یواشکی جیم شم پشت لپ تاپ تا بتونم وبلاگتو به روز کنم!بی حوصله

هی نوشتم و لپ تاپ گرامی هنگ فرمودن و هیچی به هیچی!کچل

و تازه من با گزینه ای به اسم فعال کردن نسخه چکنویس که یکی از قابلیت های نینی وبلاگ آشنا شدم!شاکی

خوب میریم سراغ دوباره نوشتن که نه سه باره نوشتن،و به روی خودمون نمیاریم که چی بهمون گذشته!سکوت

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

سلام

پسر قشنگم داره روز به روز بزرگتر میشه خداروشاکرم اما،...خیلی زود داره میگذره!niniweblog.com

و من دوست دارم تو همین قدی بمونی!

تربچه مامان حالا دیگه ماهه شده!،مبارکه نفس!

کیک خودم پز...

از کارات بگم که...

وقتی بیدار میشی و چشمات هنوز باز نشده میگی بابا...مگه گشنت باشه یه ماما هم این وسطا بگیniniweblog.com

سلام مامان،صبحت بخیر

و آغاز شیطونی...niniweblog.com

کیان خطرناک...ترسو

تلویزیون چیزی که این روزها از دستت در امان نیست...

و هر جوری شده خودتو بهش میرسونی...

این چه وضعشه آخه؟شلوارتو بکش بالا...

کابل،سیم،گوشی تلفن یا موبایل و کنترل و کلا اینجور اقلام کم و بیش اگه تو دیدت باشن،بعدش تو دهنت مشاهده میشنniniweblog.com

فیش انتن که دیگه از دستت در امان نیست،میری میکنی و بعد کع تصور میره به صفحه تی وی نگاه میکنی و تعجب میکنی...niniweblog.com

اون بالا چیکار میکنی شیطون؟

و موقع بازی ...

همه تیکه های این هوش چین رو میخوای بزور از یه سوراخ بندازی تو...niniweblog.com

این سه چرخه niniweblog.com رو هم مامانی جون زحمت کشیدن

و به مناسبت روز جهانی کودکniniweblog.com واست خریدنniniweblog.com

اینم کامیونت که خیلی دوسش داری....niniweblog.com

به حلقه ای که توی پای کیان گیر کرده دقت کنید...niniweblog.com

خیلی وقتا هم با دهنت صدا در میاری و میگی پوووووووف و کل صورتت خیس میشه

بیشتر وقتی خوابت میاد یا چیزی میخوای....

مثل این عکس که همین الان ازت گرفتم که داری سعی میکنی بیای پیش من که دارم وبلاگتو به روز میکنم!

گاهی بعد خوردن غذا رو صندلی غذات خوابت میبرهniniweblog.com

و بعضی وقتا خودت تو تخت با گاوی گاهی هم رو پا niniweblog.com و گاهی هم مثل این عکس

که اولش با دیدن پتو و بالش ذوق میکنی بعد انقدر با پتو کشتی میگیری  و دور اتاق میچرخی تا بالاخره یه گوشه ای خوابت میبرهniniweblog.com

لازم به ذکر که محل اولیه پیش بالش بود و جایی که الان کیان خوابش برده جلوی در حموم  که کیان عاشقشه...بزودی هم چند تا عکس از آب بازیش تو حموم میزارمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

قربون این مدل نگاه و توجه کردنت برم من

وقتی ببینی کسی لباس تنشه یا سمت در ورودی میره،متوجه میشی که بوی دَدَ میاد

و وقتی قراره بری بیرون خیلی ذوق میکنی و این از برق چشمات کاملا مشخصهSuperhero

و وقتی بخوای بای بای هم میکنی

 

وقتی من تو آشپزخونه مشغول کارم تو هم میای تا من تنها نباشم!

niniweblog.com

 

اصلا اگه روزی حداقل 10 بار بهش سر نزنی روزت شب نمیشه!niniweblog.com

میای اونجا با شعله آبگرمکن حرف میزنیniniweblog.com

با لباسشوییniniweblog.comمخصوصا وقتی در حال کارم باشه

با اینکه خیلی شیطونی اما دل نازکی داری و از یه سری چیزا میترسی!niniweblog.com

مثل صدای سشوار یا جارو برقی niniweblog.com

جیغ دخترهاniniweblog.com

راستی،طی معایناتی که دیشب بعمل آوردم

دیدم که سه تا دندون جدید در شرف در اودن هستن❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یکی بالا سمت راست و دو تا هم پایین سمت راست و چپ دندونهای قبلی...

مبارکه مرواریدهای جدید قند عسل

کیان بیشتر از قبل چهار دست و پا میرهniniweblog.com و به این امر مسلط تر شده...

و در آخر....

تو چکاپ 9 ماهگی....قدت 76 بود با وزن 10 کیلو....که خانوم دکتر راضی بود..ماشالا!

پسندها (2)

نظرات (13)

مامان رخساره
5 آذر 93 17:40
ماشاله آقا کیااااااااااان گل و وروجک مث کیان مااا عاشق خوابیدناتم گل گلی
سارا مامان یاسین
5 آذر 93 18:57
ای جونم ماشاا... به آقاکیان دندونای خوشگلت هم مبارک باشه عزیزم بووووس
ساغر
8 آذر 93 18:55
سلام عزیزم ماشالله به گل پسر نازت عزیزم غذای کمکی رو باچی شروع کردی واز کی؟ چه چیزایی درست میکنی؟وچه جوری ممنون میشم جوابمو بدی
سیسا مامانی
10 آذر 93 1:03
سلام خاله جونی قربونت برم ایشالا صد ساله شی شیطون بلا شدیا خبر داری؟ بووووووووس
فریبا
10 آذر 93 15:50
ای جانم ..کیان..ماشا چه بزرگ شده و شیطون... خدا حفظش کنه پس تا چند ماه دیگه همیچین چیزهایی در انتظار ماست.. بنیتا که بیدار میشه تو تختش بازی میکنه واسه خودش ..اما مثل کیان که بتونه سرپاشه ..دیگه وایلا ... واقعا خطرناک میشن بچه ها !! همش باید مراقبت هامون بیشتر شه ! ببوس کیان گل رو
مامانی رادین
29 آذر 93 19:13
یلدا تون مبارک؛ممنون میشیم به ما رای بدین کد 43 به شماره 1000891010 هر چی رای بیشتر بهتر خاله جون بهم رای میدی بیا عکسمو ببین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان غنچه
1 دی 93 8:00
واااااای ......ماشالله چه بلایی شده این پسملی .... خیلی بامزه است آذین جون. ده ماهگیش مبارک به ما هم سر بزن خاله جون
سارا مامان یاسین
1 دی 93 20:45
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس یاسین من بهش رای بدی فقط کافیه کد 56 رو به شماره پیامک 1000891010 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
مامان فهیمه
12 دی 93 11:26
ماشالا کیان عزیز و دوست داشتنی چقد بزرگ شدی خالههههه آذین جان من همون آیدن تو کلوب 66 تو نی نی سایتم لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:07
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
لیلا
17 دی 93 12:15
عاشقتممممممممممم کیانه قند عسل خالههههههههههههههه
ب مثل باران
19 دی 93 20:52
سلام کیان وروجک ماشالا عزیزم بزرگتر شدی ما آپ کردیم منتظریم.
پروین
19 اسفند 93 8:41
پس کی میخوای آپ کنی ؟