کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

... باز باران

این چیه تو دلم تکون میخوره؟!؟

1392/6/13 17:06
نویسنده : مامان جوجه
342 بازدید
اشتراک گذاری

این چی بود؟!سوال کی بود؟نیشخند جوجه جونم تویی؟niniweblog.comniniweblog.com

ای خدا چه حس خوبیه ....niniweblog.com

 

جوجه مامان،دیگه تکون های شما رو تو شکمم کامل و واضح حس میکنم....niniweblog.com

این تکون ها رو از هفته 12 خیلی نا محسوس حس میکردم ولی از هفته 14 دیگه واضح شدن!niniweblog.com

جوجه جونم ایشالا به وقتش، تو بغلم بگیرمت و کلی کیف کنم...niniweblog.com

خدایا شکرت!قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رخساره
16 شهریور 92 23:59
الهییییییییییییییییییییییییی

چقده خوبه که حسش کنی

فک میکنم وقتی حسش کنی ادامه بارداری برای آدم شیرین تر میشه.

من هنوز نمیتونم تکوناشو خوب متوجه شم

ولی بی صبرانه منتظرم



هوای گل پسر ما رو داشته باش که خعلیییی عزیزه

بوووووووووووووووس




قربونت برم عزیزم آره خداروشکر خیلی حس خوبیه،ایشالا همه اونایی که ارزو دارن حسش کنن!

تو هم بزودی حس میکنی فکر کنم نینی من یه خورده شیطونه!