کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

... باز باران

کیان داره میره واکسن بزنه...

1393/1/23 13:46
نویسنده : مامان جوجه
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

جیگر مامان امرز شما دو ماهه شدی...خدایا شکرت!

روز به روز شیرین تر میشی و وروجک تر!

امروز آماده شدیم و با بابایی رفتیم تا واکسن دو ماهگی شما رو بزنیم!

الهی من بمیرم من که اصلا نتونستم حتی نگاه کنم و از بابایی خواستم تا شما رو بغل بگیره

شما هم فقط یه کوچولو گریه کردی و خداروشکر زیاد بی تابی نکردی ایشالا که این پروسه رو تا اخر بسلامت پشت سر بزاریقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ریحان
23 فروردین 93 14:15
فداش بشه خاله که روزبه روز تپل ترمیشه این جیگررررررر
خاله فائزه
23 فروردین 93 15:16
خالت قربوووووووووونت بره که انقد تو مظلومی عشقم
خاله فائزه
23 فروردین 93 15:21
الهی خاله فدات بشه که انقد مظلومی عشقم
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم خاله جونم دوستت دارم خاله خیلی زیاد
میترا(مامان ایلیا)
23 فروردین 93 20:10
عزیز دل خاله.ماشالله ماشالله....چشم نخوری ایشالله عزیز دلم.خیلی شیرین و دوست داتنی هستی کیان جونم
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم خاله جون لطف دارید شما
فرناز
23 فروردین 93 20:21
عشق من .... ایشالا که واکسن اذیتت نکرده باشه جوجه کوچولوی نااااااااااااااز مبارک باشه 2 ماهه شدنت عزیزممممم
مامان جوجه
پاسخ
ممنون
فرناز
23 فروردین 93 20:22
جووووووووووووووونم با اون لباس قشنگت
الهه
24 فروردین 93 3:35
بگردمش! عزیزم خوشگلم مثل ماه خوابیده. اوف شدی خاله؟ اوفت کردن؟ عزیزم ... الهی همیشه سلامت باشی. مامانی این پسرمون تب میکنه تو رو خدا با این هوای نسبتا گرم . خوبه بیام پالتو بپوشونم بهت ببرمت بیرون؟!
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله!من پسر قوی هستم درد داشت اما یه کمی! مامان جوجه:والا خاله جون عارضم خدمتتون که خونه ما و این منطقه همچنان سرده و پسری ما به شدت سرمایی!زیرش چیزی تنش نبود جز یه بادی باور بفرمایید خودم خیلی گرمایی ام،اما کیان کوچولوی ما فوری سردش میشه!