کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

... باز باران

شلپ شولوپ اب تنی...

1393/1/25 21:04
نویسنده : مامان جوجه
348 بازدید
اشتراک گذاری

خوب امروز بعد دو روز از واکسنت که نباید میرفتی حموم،فرصت شد تا دوباره با بابایی برید اب بازی

البته قبلش یه مراسم ماساژ داشتیم که حسابی کیان کوچولو سرحال شد!فرشته

از اونجایی که دیگه بابا در زمینه حمام کردن نوزاد خبره شده اونم فقط و فقط با یه بار امتحان کردن که جای تحسین و تقدیر داره واقعا،من این بار تونستم تا از این رویداد عکس تهیه کنم!مژه

 

بعدشم دیگه انقدر تمیز شده بودی و به قولی سبک شدی بودی که اینگونه برق میزدی و به خوابی عمیق فرو رفته بودی!نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آنوشا
26 فروردین 93 9:09
چه پسریه تمیزیعزیزم عافیت باشه
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله
مستان
26 فروردین 93 12:00
میترا مامان ایلیا
26 فروردین 93 13:56
عافیت باشه خوشگله خاله.عزیییییییییییزم چقدر راحت هم خوابیده.قربونت برم که انقده ماهی.خدا حفظت کنه کیان کوچولوی خوشگلم
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم خاله جونی...ایلیا رو ببوس!
فرشته - مامان امیراشکان
26 فروردین 93 15:08
عافیت باشه خوشگله . ایشالا حموم دومادییییییییییییی
مامان جوجه
پاسخ
مرسی خاله
بهار
26 فروردین 93 16:16
واییییییییییییییییییییی بخورمش
گل ابدی
27 فروردین 93 6:34
سلام مامانی کیان خان از جوجه گی دیگه در اومده مردی شده واسه خودش ماشاالله ممنون از عکس هاش من دیگه می رم بدون اجازه لینک تون کنم شما هم به من سر بزنین فداششششششششششششششششششش
مامان جوجه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم لطف دارید! خوشحال میشم
سارا مامان یاسین
27 فروردین 93 15:38
سلام ای جانم ماشاا... به کیان کوچولو مایل به تبادل کینک هستید؟؟ که بیشتر همو ببینیم
مامان جوجه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم بله چرا که نه من لینکتون کردم با اجازه خوشحال میشم!
ساغر
28 فروردین 93 1:58
عزیزم چه گل پسرماهی خدا حفظش کنه
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم
(تــُــنبان الدوله)
28 فروردین 93 18:32
مامان نازنین
28 فروردین 93 21:51
چه پسری...قند عسلی...
مامان جوجه
پاسخ
ممنون لطف دارین
مامان ستایش
28 فروردین 93 22:50
قربونت بشم من خاله جونی خیلی دوستت دارم
مامان جوجه
پاسخ
خدا نکنه خاله..
نفس_نفس
29 فروردین 93 10:30
مامان غنچه
29 فروردین 93 19:18
وایییی چه جوجه ایه........ چه معصوم خوابیده راستی ست روتختی کیان چندتیکه است و قیمتش چقدره؟ خیلی ممنونم
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم ست تختش مارک مادکر 260 تومن شامل:روکش دور کشی خوشخواب تترون +لحاف و بالش و سه تیکه ضربه گیر مخمل+یه رو بالشی و یه روکش اضافه لحاف تترون
الهه
7 اردیبهشت 93 1:15
یعنی عکس اولیه خداست ها! حالت چهره رو ببین! قشنگ داره با نگاهش حرف میزنه با باباییش! یه کم شاکی ، یه کم خسته و خواب آلو؟ عزیزم نازم ماشالله به شما