کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

... باز باران

هم بازی جوجه،جینگول وارد می شود...

1392/5/27 22:44
نویسنده : مامان جوجه
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان خوبی؟

امروز یه خبر خوب واست دارم،دیروز صبح به مامانی زنگ زدم و بهم گفت که داره میره خونه عمو اینا،چون زندایی دردش شروع شده و مثل اینکا جینگول میخواد تشریف بیاره،دو روز زودتر از موعدی که دکتر واسه اومدنش تاریخ مشخص کرده بود!!!!دلقک

بله معلومه حسابی شیطونه این کوشولو....فرشتهما هم رفتیم اونجا،یه سری بیمارستان،یه سری هم خونه...همش قرآن و دعا و نماز....از ساعت 6 که زندایی رو بردن تا ساعت 10 که بالاخره جینگول جان پا به این دنیا گذاشت.....خدارو شکر که هر دوشون خوبن!

جینگول خیلی گوگولی مامان،یه نینی تپلی سفید که انگاری به لباش رژ زدن!موهای مشکی داره و خیلی عسله!لبخند

امروز روز خیلی خوبیه به امید خدا،چون هم قراره بریم دکتر واسه غربالگری مرحله اول،هم بعدش بریم تا جینگول و زندایی رو ببینیم!هوووووووووررررررررررراااااااهورا

راستی یه خبر خوب دیگه هم اینه که به امید خدا،شما فردا وارد ماه چهارم میشی(امروز،12 هفته و 6 روز) و من بابت این موضوع هزار بار خداروشکر میکنم!خوب خوب به دلم بچسب....یک سوم راه رو به لطف خدا بخیر پشت سر گذاشتیم،مواظب خودت باش جوجه مامان....ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زنبق
27 مرداد 92 9:40
سلام. من مامان فاطمه زهرا هستم که دو سال و سه ماهشه. و یه نی نی تو راهی که فکر کنم همسن نی نی کوچولوی شماست... امیدوارم با تبادل لینک و دوستی بیشتر موافق باشید. خوشحال شدم از اینکه وبلاگتون رو دیدم...