کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

... باز باران

گیلی گیلی گیلی گیلی......زنعموی جدید مبارک!

1392/8/4 13:24
نویسنده : مامان جوجه
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان،خوبی پسر گلم؟

امروز اومدم یه خبر خوب بهت بدم....راستش بعد این همه مدت که تو خونه بودم و تقریبا جشن خاصی نداشتیم،یه خبر مثل عروسی میتونه آدمو خیلی خوشحال کنه!

عزیزم،عمو علی هم بالاخره رفت قاطی مرغا و شما حالا یه زنعموی جدید داری!

این اولین جشنی بود که سه نفرفی میرفتیم،منو شما و بابایی!

خیلی خوش گذشت شما هم کلی تو شکمم رقصیدی!

البته من خیلی مراقب شما بودم و شیطونی نکردم امیدوارم که اذیت نشده باشی!

ایشالا واسه جشن اصلیشون شما هم در کنار ما هم هستی فدات شم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسرين يه تازه عروس
5 آبان 92 13:11
سلام
نميدوني چقدر از خوندن وبلاگ ني نيت خوشحال شدم
اميدوارمم خدا بهت پسر خوشگلتو ببخشه و صحيح و سالم و صدالبته تپلي بياد پيشت
دوستت دارم باي



ممنون خاله نسرین،ایشالا شما هم خوشبخت بشید!
غزل
14 آبان 92 11:18
سلام عزیزه خاله اولین مهمونی رفتنت مبارک
میترا مامان ایلیا
14 آبان 92 13:24
سلام دوستم. ایشالله علوسی جوجه. دیگه چیزی به اومدن جوجه نمونده. خاله فراش بشه زود بیاد ببینیم جوجمونو.مواظب خودت و جوجی باش گلم. کادوهاشم خیلی خوشگله. دستشون درد نکنه. بی صبرانه منتظر دیدن کیان جونم هستم.


ممنون خاله جونم،بوس و اسه شما و ایلیا جون
نسیــــ م
18 آبان 92 1:47
سلامــ کیان جونُ مامانش ..
خوبین؟؟؟
جاری جدید مبارکـــــ
ایول خالهـِ کیان ... چهـ مهربونهـــ

آذین خالهـ وبلاگهـ منو لینکــ کن
منمـ وبلاگــِ کیان جوون میلینکممم

مراقبــ گل پسری باش


ممنون خاله نسیم چشم خوشحال میشم!