کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

... باز باران

اتاق نی نی ما...

1392/10/6 13:56
نویسنده : مامان جوجه
4,452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام....کیان مامان خوبی؟امروز طبق قولی که بهت داده بودم اومدم تا عکسای اتاقی که واسه اومدنت آماده کردیم رو بزارم اگه خیلی خوشگل نشده یا عکاسیم خوب نبوده به بزرگی خودت ببخش عزیزم! 

ما که کلی ذوق داریم و همش میریم تو اتاق شما و وسایلتو نگاه میکنیم!niniweblog.com

niniweblog.com

اتاق نی نی ...

 

 

 

 

 

کشوها

 

تشک مسافرتی+بالش فرم گیری+پتو دورپیچ+پتو اسپانیایی

ملافه+خشک کن+زیر انداز تعویض+آویز

 

توی کمد

 

 

 

 

حوله

لباس ها

 

 

آلبوم خاطرات

اینم تابلو ، آویز اسم و سنجاق سینه نمدی که خاله تهمینی زحمتشو کشیده،و ما به شدت عاشقشون شدیم....niniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

اینم سنجاق سینه چشم نظر که خیلی گوگولیه....

چ

لوستر

 

 

niniweblog.com

خوب مامانی اینم عکسای اتاق شما....ایشالا بسلامتی بیای و ازشون با دل خوش استفاده کنی!

ما منتظرتیم،تا به موقعش سالم بیای گل مامان....niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

الی (قاصدک)
3 دی 92 22:35
سلام مبارکش باشه عزیزم واسه منم دعاکن که نینیم برگرده تو دلم
مامان جوجه
پاسخ
ممنون گلم! الهی عزیزم....ایشالا بزودی یه نینی گولو سالم و صالح بیاد تو دلت!
چکاوک
3 دی 92 22:36
مبارکه عزیزم انشالله به خوشی لباسای نی نی رو تنش کنی
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم بوووووس
بابایی
3 دی 92 22:38
عکسای اتاقش خیلی خوشگل شده دست مامان کیان درد نکنه ایشالا که خودش ببینه و خوشش بیاد.بازم تشکر همسر عزیزم
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عسیسم،دست شما هم درد نکنه،از طرف جوجه کیان هم شما رو میبوسیم بابایی
نازلی
3 دی 92 22:43
عزیز دلم به سلامتی خیلی خیلی خوشحالم برات کم مونده گلتو تو بغلت بگیری اتاقشم خیلی قشنگ شده بسلامتی ازش استفاده کنه
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری و چشاتون قشنگ میبینه!
همیشه آبی
3 دی 92 22:50
عالیه...مبارکه و انشاا.. به سلامتی استفادش کنه پسر گلت
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری....ایشالا!
تهمینه
3 دی 92 22:51
وااااااااااااااااااااااای وااااااااااااااااااای لباااااااااااساشووووووووووووووو سرویس چوبش خیلی شیکههههههههههههههه ساک مامانش هم خیلی خوشگله ایشالا به سلامتی استفاده کنی کیان جونم مامانش خیلی سورپرایز شدم اسم منم اوردی ها واقعنی خاله شدممممممممممممممممممممممممم ممنون عزیزم،دیگه هنر دست شما تو اتاقشه معلومه خوشگل میشه!
بهار
3 دی 92 22:59
ای جووووووووووووووونم. مبارکش باشه الهی. ان شاء الله این روزهام با سلامتی طی بشه و بپره بغل مامان جونش.
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم....ایشالا!
الهام جون از نینی سایت
3 دی 92 23:27
مبارکه عزیزم... همه چیش عالی و با سلیقه هست عاشق پرده اتاقش شدم ایشالله 120 سال زیر سایه بابا مامانش باشه
مامان جوجه
پاسخ
ممنون گلم چشاتون قشنگ میبینه قابلی نداره..... ایشالا
لیلای علی
3 دی 92 23:56
خیلی خیلی مبارکه فکر کنم تاریخامون با همه
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم....ای جونم ایشالا نینی شما هم بسلامتی بیاد بغلتون واسه منم دعا کنید!
غنچه
4 دی 92 0:22
وایییییییییییییییییییییی آذین جون خیلی خوشکلن همه چیزش نازه ماشالله خیلی باسلیقه چیدی منم دلم خواست ...... واسه ما هم دعا کن سرویس تخت و کمدش خیلیییییییییییییی نازه، مبارکش باشه، چند خریدین؟ یه سوال دیگه میشه لطف کنی بگی هزینه کلش چقدر شد؟ خیلی خیلی مبارکه انشالله بسلامتی استفاده کنه و حالشو ببره بوسسسسسسسسسسسس واسه آقا کیان دعا هم یادت نره خیلی خوشحالم که این روز رو دارم میبینم انشالله خدا دل بقیه منتظرها رو هم شاد کنه مبارکه آذین جونم
مامان جوجه
پاسخ
سلام خاله غنچه خوبی؟ ممنون عزیزم چشاتون قشنگ میبینه! سرویس تخت و کمدش با یه شلف شد 1800 کلا هم نزدیک 6 تومن شد! ایشالا بزودی سیسمونی نینی گولوی شما رو ببینیم!
الهه
4 دی 92 0:38
ای جونم! به خدا اشک شوق ریختم! همه چی بی نهایت زیبا و دوست داشتنیه انشالله به سلامت میاد تو بغلتون و به دل خوش از همه وسابلش استفاده میکنین به زودی عکس جیگر طلا تو وسط این تخت دیدن داره ها ای خدااااااااا!
مامان جوجه
پاسخ
قربونت برم عزیزم!ممنون ایشالا...بوووووووووووس
مامان دونه سیب
4 دی 92 6:21
ای جونممممممممم کیانمممممم عاشقتم گل پسررررررر دست گلتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدین انشالله کیان قدرتونو بدونه ماشالله همیشه شیک و خاصی
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری و چشاتون خوشگل میبینه ممنون که نظر دادین! بوووووووووووووس
مامان ندا
4 دی 92 18:54
خیلی نازه به سلامتی بدنیابیادپرده دخترمنم سبزوبنفشه
مامان جوجه
پاسخ
ای جونم ممنون بووووووس
زهرا 1367
4 دی 92 19:20
به به ...عجب چیزای خوشملی د اره این جوجه کیان دست مامان وبابایی دردنکنه خیلی زحمت کشیدن همه چی خوب وباسلیقه...انشالا به خووبی وخوشی ازش استفاده کنی جوجههههههههه...برای منم دعاکن عزیزم تا این لحظات روتجربه کنم..بوووووووس
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا بزودی عکس سیسمونی نی نی گولوی شمارو ببینیم!بزودی زوووووووود ایشالا همیشه دعا گوتون هستیم خله منو جوجه کیان
نینی عاشق
4 دی 92 20:40
سلام کیانم و سلام مامانی کیان وایییییییییییییی خدا مبارکهههههههههههه خیلییییییییییی خیلیییییییییییییی خیلییییییییییییی همه چیز خوشمله ایشالله به سلامتی از همشون استفاده کنی خاله جون دست مامانی و باباییتم درد نکنه مواظب خودت باش گل من به موقع بیا ایشالله همیشه سلامت باشی گل پسر
مامان جوجه
پاسخ
سلام خاله زهرا جونم خوبی؟ ممنون عسیسم چشات قشنگ میبینه! چشم خاله مواظبشم،خیلی خوشحال شدم که اومدی و نظر دادی....قربونت برم! بووووووووووووووووووووووووووس
فرشته . مامان امیراشکان
5 دی 92 0:12
سلام کیان جون و مامانش - ایشالا که همیشه خوب و سلامت باشید ، اتاقت خیلی نازه عزیزم ، لباساتم خیلی خوشگل و شیک هستن . ایشالا که سر موقع میای و از همشون استفاده میکنی عزیزم . ایشالا بزودی مامانی عکسای نازتو بزار تو وبلاگت خوشگلم . عاشقتم و دوست دارم . دست کسایی که زحمت کشیدن هم درد نکنه ، بعد با خنده هات ازشون تشکر کن عسیسم
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله فرشته جون دست شما درد نکنه اومدین و نظر دادین! چشاتون قشنگ میبینه بووس واسه شما و امیر اشکان جونی
الی
5 دی 92 9:17
مبارکهههههه .... انشاالله آقا کیان سر وقت بیاد و به سلامتی از وسایلش استفاده کنه بوسسسسسسسس
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم بووووووووس
شیوا
5 دی 92 12:05
خیلی سیسمونی پسرت خوشگله ایشالا به سلامتی. فکر کنم زایمانمون با هم باشه. من اوایل اسفند زایمان میکنم. هنوز تخت و کمد پسر من آماده نشده سلام عزیزم ممنون ای جونم ایشالا نینی شما هم بسلامتی بیاد واسه منو نینی هم عا کنید هنوز وقت هست نگران نباش
میترا(مامان ایلیا)
5 دی 92 12:43
سلام عزیز خاله.اتاقت خیلی خوشگل شده عزیزم.دست مامان و بابا درد نبلکنه.همه چی خیلی شیک و خوشگل شده عزیزم.ایشالله زود عکس های خودتو مامانی بزار تو وبلاگت.ایشالله سالم و سلامت بیای بغل مامان و بابا و همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید میبوسمت عزیزم
مامان جوجه
پاسخ
سلام خاله میترا و ایلیا جونی ممنون چشاتون قشنگ میبینه و لطف دارین ایشالا به دعای خیر شما بوووووووووووس
رها زی زی
5 دی 92 17:02
سلام.... مبارک باشه سیسمونی کیان جونم. ایشالله که به موقع بیاد و از اینا یخوبی استفاده کنه. دست مامان و باباشم درد نکنه. کیان خاله قدر مامان و بابات و بدون گلم کیان جون ایشالله دومادیت تپلی جونم.
مامان جوجه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از نظرت،چشات قشنگ میبینه! ایشالا بزودی سیسمونی ینینی گولوی شما
شیرینم
6 دی 92 19:03
سلام سلام کیان جونم واااااای چه اتاقی چه وسایلی عزیز خاله ایشالا بیای به سلامتی ازشون استفاده میکنی و لذت میبریم دست مامان و بابایی هم دارد نکنه خسته نباشن
مامان جوجه
پاسخ
سلام خاله جونم ممنون که اومدین و نظر دادین! چشاتون قشنگ میبینه.....بوووووووس واسه شما و اریا جون
مامان ستایش
6 دی 92 22:26
سلام سلام صدتا سلام اول از همه عاشقتم کیان خوشگل خاله بووووووووووسسسسسسسس اتاقتم خیلی خیلی خیلی قشنگه خیلی مبارکت باشه خاله جون ایشالله به سلامتی بیای از همش استفاده کنی دست مامانی و بابایی کیان هم درد نکنه ایشالله صدوبیست سال کنار هم روزای قشنگی داشته باشین
مامان جوجه
پاسخ
سلام خاله جونم ممنون که اومدی و نظر دادی....ایشالا خدا نینی شمارو هم واستون حفظ کنه بوووووووووووس
پرنیان
7 دی 92 12:17
سلام کیان خاله و مامان گلش.... کیان جونم اتاقت خیلی خوشمل شده.خیــــــــــــلی.مبارکت باشه عزیزم.انشالله به سلامتی استفاده کنی. دست مامان و بابایی هم درد نکنه. بوس برای کیان جونم.
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم چشاتون خوشگل میبینه ایشالا سیسمونی نینی شما بزودی...
شیوا
9 دی 92 12:02
دعوتت میکنم به وبلاگ پسرم اگه دوست داشتی وبلاگم رو بزار تو لیستت. به من هم خبربده که اجازه دارم وبلاگ پسرت رو بزارم.
مامان جوجه
پاسخ
شیوا جونم خوشحال میشم! فقط ادرس وبلاگ شما چیه؟
مستان
9 دی 92 15:07
سلاممممممممم مبارک باشههههههههههه ب سلامتی ایشالله خیلی خوشگل و نازنازی هستن سیسمونیش همه چی با سلیقه و عالی ایشالله همیشه تنش سالم باشه و خوشبخت دستتونم درد نکنه مامان و باباش ایشالله داامادیش
مامان جوجه
پاسخ
سلام خاله ممنون که اومدی و نظر دادی ،چشاتون قشنگ میبینه ایشالا سیسمونی نینی شما رو بزودی ببینیم! بووووووووووس
شیوا
10 دی 92 11:42
آذین جان همون آدرسی که کنار اسمم هست. ninifandoghi.niniweblog.com
مامان جوجه
پاسخ
اکی عزیزم لینکت کردم!
مهتاب
10 دی 92 19:35
سلام مامان کیان دستت درد نکنه خیلی خوجل و زیباست انشالا..دامادی اقا کیان اذین جون میشی بگی اون لباس پسرانه که پاپیون داره از کجا گرفتی وچند ؟ اگه تونستی میشه ادرسشو به منم بدی منم برای پسملم بگیریم
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری چشاتون قشنگ میبینه! اونو از سفید برفی فروشنده نینی سایت خریدم،اتفاقا الان حراجم زده همونو من خریدم 28 تومن الان همونو قیمت خرید میده 24 گویا....5 تومن هم حدودا پول پستش شد این آدرس کلوبش http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=26047 اینم تاپیک حراجش http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=690179
ساناز
14 دی 92 7:07
مبارک باشه ....ایشالا به سلامتی استفاده کنه نینیتون. معلومه همه چیش با وسواس و دقت انتخاب شده واقعا دستتون درد نکنه
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری بوووووووووس که اومدی و نظر دادی!
ملیکا (مامان آرنیکا)
14 دی 92 15:21
واااااااااااااااااای عزیزم خیلی خوشگل شده اتاقش من عاشق سرویس چوبش شدم خیلی نازه و شیکه ایشالا به سلامت دنیا بیاد و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه دست مامانو باباتم درد نکنه همه چیز عالیه
مامان جوجه
پاسخ
خاله جونی ممنون که نظر دادی بووووووووووس
اسپاترا
16 دی 92 5:13
همه چیز زیبا و شیک بود مبارک کیان جون باشه مامان جونش از وبلاگ گل پسرت کلی لذت بردم امیدوارم زود زود بیاد تو بغلت خانمی و کلی لذتش رو ببری با اجازه من شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید
مامان جوجه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون چشاتون قشنگ میبینه و لطف دارین! خوشحال شدم عزیزم منم شمارو لینک میکنم!
هستی
19 دی 92 0:19
سلام خیلی وسایلای نی نی تون قشنگه مبارکش باشه سرویس تخت و کمدتونو از کجا خریدین ؟
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین! از خانه کودک تو دلاوران!
الهه
19 دی 92 2:50
مامانی سلام خوبی سلامتی از خودت و چوچه طلا خبر بده بووووس برای این مامان پسر
مامان جوجه
پاسخ
سلام خاله خوبین شما؟دخملی خوبه؟ ما هم خوبیم خداروشکر
ايلار
22 دی 92 15:06
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام مامانيييييييييييييييييييييييييييييييييييييي خوشگل چطوري؟؟ اخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي خيلي خوشگلن ايشالا سالم به دنيا بياد و ازشون استفاده كنه... قربونش برم الهييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي... واست خيلي خوشحالم خواهري اشكام گولي گولي داره مياد پايين همينطور... ايشالااين رو زهاهم به خوبي و خوشي بگذره و نينيت سالم بياد بغلت... مامانم سلام داره.. فدات بشمممممممممممممممممممممممممممم بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان جوجه
پاسخ
سلام جیگر....فدات بشم مهربون! ممنون چشات قشنگ میبینه خاله! مرسی که نظر دادی قربونت برم بوووووووس
میم مثل مادر
23 دی 92 16:46
سلام مبارکش باشه ایشاءا.... امیدوارم صحیح و سالم در اغوش گرمتون جای بگیره و با سلامتی و شادی و موفقیت زندگی خوبی را طی کنه.من هنوز نیمه راهم برام دعا کنید.
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا واسه شما هم بسلامتی بگذره و نینی سالم بیاد بغلتون!
رها
25 دی 92 18:50
مبارک گل پسرت باشه.همه چی عالیه مامانیییییییییی گهوارش چه مدلیه؟ چطوری ثابت میشه.میشه خصوصیات و قیمتشو بگی من نمیدونم چی بخرم چون باید تا بچه خوابید به راحت ثابتش کرد
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم! گهوراه هم ثابت میشه با زدن ترمز چرخهاش ترمز رو که باز کنی حرکت میکنن چرخا اگه چرخارو بدی به سمت بالا گهواره رو پایه هلالیش گهواره ای تکون میخوره! بیشر باید با دست تکونش داد و خیلی با تکون نینی خودش تکون نمیخوره! قیمتشم حدودا 300 تومن این لینک میتونه کمکت کنه مدلشو واضح ببینی واسه من مدل 119 اما مدل 367 هم بنظرم عالیه چون راحت تر میچسبه به تخت خودت! http://babyco.loxblog.com/post/31/%DA%AF%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87.htm
رها
26 دی 92 15:34
ممنون مامان کیان جون از توضیحت.من خودم بین همین مدل 119 و 221که تو این ادرسه نبود شک دارم.367 متفاوته تخته و گهوارش یه ساکه داخلشه هم کوچیکتره هم واسه ماها که سرویس چوب داریم .... مزیتش ولی اینه که ساکو میشه بیرون اورد.خدا میدونه من کی بخرم بالاخره
مامان جوجه
پاسخ
هههه ایشالا یه خوبشو انتخاب کنی!
رها
26 دی 92 15:42
تو گهواره گل پسرت بچه رو تا چه سنی میشه گذاشت؟ 367 تختش بزرگه ولی ساکش که گهوارس کوچیگه.تو ساک گهواره ایه مدل 367 تا چه سنی میشه گذاشت؟؟
مامان جوجه
پاسخ
والا دقیق نمیدونم اندازش به نسبت گهواره های دیگه بزرگتره!اما کلا میگن وقتی نینی بتونه کناره ها رو بگیره و پاشه خطرناک دیگه گهواره واسش! من تا 6 ماهگی مد نظرمه ولی تا یه سالم راحت نینی توش جا میشه! در مورد 367 هم کلا نینی ها فقط دو سه ماه اول رو دوست دارن تکون بخورن موقع خواب بعدش فکر کنم تو همون تخت میشه خوابودنش یعنی قسمت پایینش ولی تو اون فکر کنم تا 4 ماه جا بشه نینی
مینو
28 دی 92 11:24
خیلی عالی شده عزیزم، ان شاءلله به سلامتی به دنیا بیاد و به خوشی از همه ش استفاده کنین.
مامان جوجه
پاسخ
خیلی ممنونم ازت عزیزم لطف داری!
ساغر
28 دی 92 14:47
سلام عزیزم واقعا لذت میبرم وسایل نی نیت رو نگاه میکنم ایشالا بسلامتی استاده کنی مبارکتون باشه عزیزم لطفا به منم کمک کن چون تازه دارم وسایل میخرم میخوام هم هزیه وسایلا و هم اینکه از کجا خریدی ؟ تخت و کمد و اون کنارش که 1کمد دیگه با اویزش هست که واقعا زیباست رو از کجا خریدی؟؟؟؟؟؟؟کالسکه و کریر رو چند و از کجا خریدی؟ اگ لطف کنی در مورد همه چیز اتاق نی نی اینکه از کجا خریدی و چند برا توضیح بدی کمک بزرگی کردی اون تشک و بالشت کوچولو رو که تو کمد گذاشتی دوختی یا امادست؟؟؟؟؟اگ امادست از کجا گرفتی و اگه دو ختست طول و عرض تشک چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟و
مامان جوجه
پاسخ
ممنون گلم لطف داری! کل هزینه من حدودا 6 تومن شد،تخت و کمد و شلف با هم شد 1800 از فروشگاه خانه کودک دلاوران..........اکثر خریدای دیگه از خیابون بهار یه سری هم از لباسارو از فروشنده های نینی سایت!کالسکه و کریر 1200 از بهار مارک چیکو تشک و بالشم مامانم دوخته تشک 90*60 با بالش 30*45 خواهش میکنم!
خاله سارا
2 بهمن 92 23:30
ای جااااااااان چقده خوشگل شده اتاقش... همه چییییز عالیه مامانی, دسست شما درد نکنه من عاشق عروسکاش شدمممم... می بوسمت از دووووور مواظب خودتو کیان کوچولو باااش
مامان جوجه
پاسخ
سلام جیگرم خوبی؟فدات شم الهی چشات خوشگل میبینه عسیسم...
UIrYzXqxSVgJtriWzl0EurCHQED8flkX9hb2GJolXLo.
7 بهمن 92 22:23
ای جونمممممممممممممممممم.خیلی شیک و باسلیقه بود........خیلی کیف کردم.مبارکه کیان جونمممممممممممممممممممممممممممممم
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم عزیزم!
مامان پارسا
10 بهمن 92 12:40
سلام عزیزم امیدوارم که کیان عزیزم هم به سلامت به دنیا بیاد ودر کنار بابا ومامان گلش زندگی خوبی رو داشته باشه
مامان جوجه
پاسخ
سلام ممنونم گلم ایشالا!
گندم
12 بهمن 92 14:52
سلام کیان جون مبارکککککککک وسایل خوشملت انشاا... صحیح و سالم و سروقت بیایی و به شادی استفاده کنی دست شما و مامان بزرگ درد نکنه همه چی عالییییی و قشنگ بود بسلامتی و شادی استفاده کنید
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم خاله چشاتون خوشگل میبینه....ایشالا