کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

... باز باران

چکاپ هفته 34...

1392/10/23 15:27
نویسنده : مامان جوجه
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخودچی مامان.امروز هفته تموم شد و شما وارد هفته شدی به لطف خدای مهربون!

دیروزم نوبت چکاپ داشتیم پیش عمو دکتر.....خداروشکر مثل همیشه همه چی خوب بود و عمو از شرایطمون راضی بود!

شما ماشالا وروجک شدی و شیطون بلا!

روزا دارن مثل برق و باد میگذرن و روز به روز به اومدن شما نزدیکتر میشیم و ما دل تو دلمون نیست!

در واقع من یکی که دیکه طاقتم داره تموم میشه و بی صبرانه منتظر اومدن شمام!

همه چیز آمادست واسه ورود یه وروجک به خونمون!

از امروز چیزی حدود 4 هفته مونده تا اومدن شما ایشالا!

این چند هفته رو هم پسر خوبی باش و مراقب خودت باش،حسابی توپولی شو مامانی!

تا ایشالا به وقتش عمو شمارو بیاره بیرون!

وقت بعدیمون هم پیش عمو حدودا 15 روز دیگست!که ایشالا هم یه بار دیگه وزن شمارو چک میکنه و هم....تاریخ به دنیا اومدن شما رو ایشالا!!!!

مواظب خودت باش جیگر مامان!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

تهمینه
23 دی 92 15:58
ایشالااااااااااااا چیزی دیگه نمونده خالهههههه زودی تپل شو بپر بیرون ممنون خاله آره دیگه ایشالا
بابایی
23 دی 92 20:04
ایشالا که وروجک به موقع خودش میاد و هممون رو خوشحال میکنه.ایشالا خودشو و مامانش هر دو سالم سالم باشن. دست مامان وروجک درد نکنه از مطالب جالبی که تو سایت میذاره.مرسی عزیزم.دوست دارم گلم
مامان جوجه
پاسخ
بوووووووس واسه بابایی جونم!ایشالا خواهش میکنم!
میترا مامان ایلیا
25 دی 92 0:10
سلام خوبی؟ایشالله هفته های باقی مونده هم به خوبی و خوشی سپری میشه و آقا کیان میاد بغلتون. بووووس.خاله جونی محکم بچسب به مامانی تا سر موقع بیای پیشمون.فدات بشه خاله
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله جون خدا نکنه!
الهه
25 دی 92 1:29
میدونی چقدر خوشحالم؟! یعنی دارم ذوق مرگ میشم ما هم بی صبرانه منتظرییییییییییم بوووووس
مامان جوجه
پاسخ
عزیزم مهربون ممنونم ازت! خدا نکنه......بووووووووس
فرشته - مامان امیراشکان
26 دی 92 3:58
عزیز دلم چقد خوشحالم که داریم به اومدن کیان کوچولو نزدیک میشیم ایشالا که به لطف خدای مهربون جوجوی ما سر وقت میاد پیش خانوادش . بقول مامانی حسابی توپول شو و گردالو - دوستت دارم هم تو هم مامانی
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله جون منم خیلی شمارو دوست دارم بوس واسه شما و امیر اشکان فینگیلی
شیوا
28 دی 92 12:09
عزیزم به سلامتی این هفته های آخر رو هم میگذرونی. مواظب خودت و نخودچی کوچولو باش
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا دعا کن واسم بوووووس
مامان غنچه
28 دی 92 19:15
سلام بسلامتی.... خداروشکر که همه چیز خوب بوده انشالله که این چهار هفته هم به خوبی سپری میشه و نی نی نازتو بغل میگیری واسه من و نی نی هم دعا کن خاله جون.....مرسی
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا! ایشالا نینی شما هم بسلامتی میاد بغلتون!بووووووس
مامانیا(مامان باران جونم)
30 دی 92 19:10
سلام مامان کیان جون اتاق کیان کوچولو خوشگل شده انشا... سالم و سرحال و توپولی میاد تو بغل مامان و باباش و از وسایل اتاقش استفاده میکنه بوس عزیزم مراقب خودت و مامانی باش
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم چشاتون قشنگ میبینه! ایشالا بوووووس
خاله سارا
2 بهمن 92 18:06
سلام عزیزم قربون مامان مهربونشو خود گوگولیش بشم من انشالله که هردوتون سالم و سلامت باشید
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم.....بوووووووووووسخدا نکنه خاله جون!