کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

... باز باران

یکماهگی کیان نخودچی...

1392/12/23 18:25
نویسنده : مامان جوجه
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

روزا مثل برق و باد دارن میگذرن و ماشالا شما یه ماهه شدی من که باورم نمیشه

خداروشکر ...

اینم چند تا عکس از یه ماهگی پسرم!

 

یه ماهگی اقا کیان مقارن شد با جشن تولد مامان جون(مامان مامان)و ما هم به پاس زحماتی که این مدت واسه ما کشیدن یه جشن کوچیک واسش تو خونه خودمون گرفتیم....متاسفانه عکس موجود نیستآخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرشته - مامان امیراشکان
26 اسفند 92 4:30
یک ماهگی مبارک جیگر خاله ایشالا 10000000 ساله بشی عزیزم . دوست دارم جوجوی من
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله منم شما رو خیلی دوست دارم
مامان غنچه
26 اسفند 92 16:47
عزیزمممممممممممممممممممم یکماهگیش مبارک انشالله بسلامتی و شادی فک کنم خوراکش اینه که به شکم بخوابه ، نه؟ خدا حفظش کنه
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم....ازه کلا خیلی قر و فر داره پسرم!
میترا مامان ایلیا
27 اسفند 92 16:23
الهیییییبیببب پاپیونتو بخولم خاله.ماشالله ماشالله خیلی نازی خاله جون.بخولمت عسلی.خدا حفظت کنه عزیزم خوبی؟ با کیان جونی خوش میگذره؟ یکم سرم شلوغه.وگرنه منم دلم براتون خیلی تنگ شده.ایشالله هر وقت فرصت شد میام.روی ماهه کیان کوچولو رو ببوس
مامان جوجه
پاسخ
سلام گلم ممنون شما خوبین؟ بوووووووووس
فاطمه مامان باران خانوم
28 اسفند 92 15:01
سلام کیان و مامان جونش خوبید؟ من دیگه نتونستم بیام تو نی نی سایت و بگم تازه به اینترنت دسترسی پیدا کردم و عکس دخترم و تو وبلاگش گذاشتم انشاا... کیان جون هم به سلامتی بزرگ بشه
مامان جوجه
پاسخ
ای جونم قدمش مبارک باشه ایشالا خدا واستون حفظش کنه
نازنین
11 فروردین 93 12:09
چرا هیچی نمی نویسی؟؟ ما منتظریم یالا عکس میخوایم یالا از نی نی ات بگو یالا
مامان جوجه
پاسخ
سلام باشه حتمت حتما بزودی...
مامان یک نی نی
11 فروردین 93 16:36
سلام خاله جون تازه اومدم نی نی وبلاگ مامانم برام دنبال دوست خوب میگرده باهام دوست میشی
مامان جوجه
پاسخ
سلام عزیزم چرا که نه خیلی هم خوشحال میشم! خوش اومدی به نینی وبلاگ من لینکت کردم ایشالا به موقعش سالم بیای بغل مامانی...