کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

... باز باران

یه سری عکس از جوجه کیان

1392/12/19 18:34
نویسنده : مامان جوجه
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان....از اینکه وقت نمیکنم بیام و وبلاگ رو به روز کنم پوذش می طلبم اخه بیشتر وقتم رو با شما میگذرونمقلب

حالا گفتم بیام یه سری عکس از روز اول تا الانت بزارم که خیلی هم مدیر وبلاگ بی صلاحیتی نباشم...زبان

جوجه ما تو بیمارستان

روز سوم

الهی من قربونت برم که سرت انقدر کوشولو بود که کلاه ها واست بزرگ بودن و وقتی میومدن رو صورتت شما نق میزدی!

 

دختر ما اقا کیانزبان

اینم پستونک خوردنت.....قربونت برم خودت با دست نگهش میداری یه وقت در نرهچشمک

هر وقتم دیگه خوشت نیاد پرتش میکنی سه متر اون ور تر نیشخند

موقعی هم که دیگه از خوردنش سیر میشی خیلی شیک لبتو غنچه میکنی و درش میاری ...سعی کردم از این صحنه عکس بگیرم که هنوز موفق نشدم!

اینم چند تا عکس از مدلای خوابیدنت قربونت برم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

arezoopingo
20 اسفند 92 1:33
یعنی من عاشق موهاشمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.خدا حفظش کنه
فرشته - مامان امیراشکان
20 اسفند 92 3:25
سلام عسیسم خوبی ؟ ایشالا که همیشه خوب باشی . اوففففف بالاخره مامانی وبت رو اپ کرد ما شما رو زیارت کنیم عزیزم . قربونت برم همه جوره دوستت دارم خوشگلم سلام خاله جونم ...ممنون شما و امیر اشکان خوبین؟ممنون که همیشه به وبلاگم سر میزنید
مامان غنچه
20 اسفند 92 8:55
سلام مامان آذین عزیزممممممممممم ماشالله چقدر ناز و معصومه خیلی باحال میخوابه خدا حفظش کنه
بهار
20 اسفند 92 10:45
الهی قربون کیان خاله بشم من چه بانمکی شما ایشالا همیشه سالم و تندرست باشی و زیر سایه بابا و مامانت قد بکشی فدات بشم خیلی نازی جیگر
بهار فلک
20 اسفند 92 10:53
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شیرینه چه بانمک میخوابه تازه تو خوابم میخنده اینو به خالش که من باشم رفته
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم.....بووووس خاله
بهار
20 اسفند 92 19:32
وای عزیزم چقدراون عکس تو افتابش قشنگ و با حال شده انشالا سایه پدر و مادرش همیشه بالا سرش باشه
مامان بهراد
20 اسفند 92 23:33
ماشاله به کیان کوچولو خدا نگهش داره
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم
هانی
21 اسفند 92 15:09
اوخیییییییییییی جوجو کوچولو ناناس خالهههههههههههههه
میترا مامان ایلیا
21 اسفند 92 22:42
سلام خوشگل خاله.ماشالله داری مرد میشی کوچولوی ناز نازی.خدا حفظت کنه کیان جوووووونم.بوووووووووووس دیدی گفتم نینی بیاد دیگه فرصت هیچ کاری رو نداری! حالا بذار بزرگتر بشه و شیطونی کنه....
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم خاله... هههه اره خاله واقعا وقت ندارم
تهمینه
25 اسفند 92 9:40
الهه
11 فروردین 93 4:07
ای فدات ای نخودچی ای فندق ای کوشولوی طلایی عکساش رو! یعنی ما واقعا داریم کیان جونمون رو میبینیم تو لباسهایی که مامان گلش با کلی عشق و تحقیق براش گرفته بود؟! باور میکنی با اشک دارم این عکسها ر و میبینم؟ یادش به خیر همه دلهره ها و انتظار ها و دعا ها و امیدها چه قدر خوبه که به ثمر نشسته و کیان الان تو بغل مامان عاشقشه وای دیگه از اشک چشام نمیبینه به خدا!
مامان جوجه
پاسخ
و من باز هم از تو خواهر مهربونم بی نهایت ممنونم خدارو بی حد شکر....واسه همه چی
الهه
11 فروردین 93 4:09
ضمنا مامانی پسرم رو زودی ببر آتلیه ازش عکسهای جیگیلی بگیر که خیلی از ژست ها فقط با نی نی یه ماهه در میاد بالاتر بره سنش در نمیاد انقدر بچه مون رو با زست های جیگیلی اذیت نکن ها معلومه نینی یه کم بدنش معذبه تو بعضی عکسها امضا : یه کاسه داغ تر از آش! یه دایه مهربانتر از مادر! یه لوس ننر !
مامان جوجه
پاسخ
ههه شما لطف داری تاج سری عزیزم اتفاقا خاله بردیمش حالا عکساش که اماده شن بزودی میزارم تو وبلاگ بعد تعطیلات باید بریم واسه انتخاب