کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

... باز باران

من و کیان و یه روز برفی...

1392/11/16 21:07
نویسنده : مامان جوجه
325 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق زمستان و برف بودم...

من و زمستان...

کسی در راه است....هدیه خوب خدا که شاید در یک روز برفی در این زمستان از آسمان الهی بر من ببارد!

از این پس میشویم

من و زمستان و کیان!

پسر زمستانی من...مانند برف پاک و زیبا!

دوستت دارم هدیه خوب خدا...

من و کیان...

 

 

برف...برف...برف میباره.....باز تو رو یاد من میاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گندم
15 بهمن 92 13:27
عزیزممممم خاله قربونش بره انشاا... ساله دیگه با کیان کوچولو برید برف بازی
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله جونم خدا نکنه!
میترا(مامان ایلیا)
16 بهمن 92 11:51
عزیییییییییزم ایشالله سال بعد این موقع با مامان آذین جونی آدم برفی درست میکنید و عکسای خوشگلتو میزاری برامون
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم خاله ایشالا!
الهه
17 بهمن 92 4:42
عزیزم ووی که این انتظار روزهای آخر چه سخته دلم یه جوری شد هم سخته هم شیرین انشالله بهترین زمستون زندگیت امسال با اومدن صحیح و سالم کیان جون تکمیل میشه
مامان جوجه
پاسخ
سخت اما شیرین ممنون ایشالا
نازنین
19 بهمن 92 12:00
سلام خانمی.خیلی خیلی تبریک می گم واسه کیان جون. خیلی وقته دنبال کسی می گردم که تو بهمن تازگیا زایمان کرده باشه. منم دکترم معینیه. خواهش می کنم یه کمکی به من بکن و جواب منو بده. دارم می میرم از استرس. هر کی یه چیزی می گه. می خوام بدونم واقعا چقدر می شه هزینه اش؟؟اگه گرونه از حالا عوض کنم دکترمو.25 هفته ام است. کلا می خوام بدونم چقدر راضی بودی و دکتر خوب وقت گذاشت؟؟ واقعا ممنون می شم.
مامان جوجه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ازت جواب رو واستون ایمیل کردم!
خاله سارا
22 بهمن 92 1:35