کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

... باز باران

شروع شمارش معکوس...

1392/11/17 20:39
نویسنده : مامان جوجه
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام....میدونم خوبی عشق مامان خداروشکر....چون امروز پیش عمو دکتر بودیم و شمارو دیدم!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

امروز آخرین چکاپی بود که رفتیم(37 هفته و 3 روز) و اخرین باری بود که شمارو از مانیتور دستگاه سونوگرافی عمو میدیدم!

هـــــــی امروز بسی یه جوری بود!هم خوشحال بودم و هم.....ناراحت که نه....یه حس دلتنگی توامان با ذوق!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

میدونم که دلم واسه این روزا،واسه تکونات،حتی واسه استرس های قبل هر چکاپ تنگ میشه،اما،خوشحالم .....خداروشکر میکنم برای امروز برای آینده و برای گذشته!

خدایا شکرت که این روزا رو دیدم....روزایی که حتی تو تصوراتم هم نمی گنجید!لطف تو مثل همیشه زیاد و اعتماد من بود که کم بود!

خدایا ازت ممنونم!

.

.

.

.

.

جا داره همینجا از عمو دکتر هم حسابی تشکر کنم که بعد خدا،شما رو از تبحر عمو تو کارش داریم!

دوستت داریم عمو محسن!پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

خوب دیگه پسر مامان روزا دارن میگذرن و ما به روز اومدن شما وروجک نزدیک میشیم!

دیگه شمارش معکوس شروع شده.....فقط  روز مونده به تولد اقا کیان!

بی صبرانه منتظر چهارشنبه ایم تا ایشالا سالم بیای بغلمون!

این چند روزم به لطف خدا بسلامتی بگذره تا ما روی ماهتو ببینیم!на луне

احتمالا این اخرین پست که وقتی شما تو شکممی دارم تو وبلاگت میزارم!Computer

ایشالا بزودی میام و از روزای در کنار هم بودنمون واست مینویسم!

مواظب خودت باش نخودچی مامان.... _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

p8A5l6HsWRXv8tIrHy8e8n6nBcWoDWT01YtcEVW_SBo.
17 بهمن 92 20:48
با سلام من هم به نوبه خودم از خدای بزرگ و مامان کیان تشکر می کنم. بابایی - دوستون دارم
بابای ملیسا
17 بهمن 92 22:30
ضمن عرض سلام و ادب و احترام و همچنین تبریک به خاطر نوشته ها و عکس های زیبای وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، با موضوعیت عکسهای خواب ملیسا به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر قدم رنجه کنید و به وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا ، تشریف بیارید . منتظر حضور سبز شما و نظرات و یادگاریهای ماندگار شما در وبلاگ ملیسا هستیم .
مامان جوجه
پاسخ
سلام ممنونم از توجهتون....لطف دارید... حتما سر میزنم خوشحال میشم
نسیـــم
18 بهمن 92 1:22
ای جونمــــ ایشالله این 6 روز هم به خیر و خوشی بگذره و کیان خاله صحیحُ سالمـ بیاد تو بغلت عزیزم
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله نسیم جونم ایشالا
مامان نی نی
18 بهمن 92 10:58
سلام عزیزم چند روزیه اتفاقی به وبلاگ شما رسیدم ... خیلی حس شیرینیه این روزای آخر و کلی هیجان داره ... البته اگه از استرسش چشم پوشی کنیم ... امیدوارم نی نی شما به سلامتی دنیا بیاد و تو روزای اول تولدش و همیشه همیشه با نی نی شاد و خوشحال باشین خوشحال میشم به وب دخملک ما هم تشریف بیارین ...
مامان جوجه
پاسخ
خیلی ممنون که به وبلاگ ما سر میزنی.... ممنونم از دعا قشنکت ....
مشکات 91
18 بهمن 92 17:28
مبارک مبارک مبارکه مامان آقا کیان
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم عزیزم....
فریبا
19 بهمن 92 10:54
به سلامتی عزیزم.... واقعا دلتنگی داره ... بخصوص اگه آدم بخواد یه بچه داشته باشه ...دیگه این روزهای شیرین پر استرس!! تکرار نمیشه هیچوقت! امیدوارم چهارشنبه , بهترین چهارشنبه عمرت باشه !
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم ازت عزیزم.......
مامان غنچه
20 بهمن 92 15:27
سلام خیلی خوشحالم که انشالله بسلامتی میخای زایمان کنی منم به امید خدا هفته ی دیگه باید دفاع کنم. انشالله وقتی اومدم عکس آقاکیان و تو وبت ببینم مواظب خودتون باشین عزیزم حتما موقع زایمانت واسم دعاکن منم واست دعامیکنم که انشالله زایمان خوبی داشته باشی درپناه حق
مامان جوجه
پاسخ
سلام گلم نینی خوبه؟ ممنونم ازت خیلی واسم دعا کن حتما منم لایف باشم دعا گوی همه هستم! ایشالا موفق باشی
مامان مژگان
21 بهمن 92 2:08
ایشالا به سلامتی دعا برای مامان مژگان و همه مامانای قلمبه یادت نره عزیزم. که ایشالا نی نی های همه سالم بیان توی بغل مامان و باباشون.
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم ازت عزیزم....ایشالا خدا همه نینی ها رو سالم بده بغل مامان و باباهاشون!
الهه
21 بهمن 92 2:48
دست، جیغ، هورا!!!!!!!!! من نصفه شبی یه دور دور خونه دویدم از ذوفم ای خدا! وای چه خوشحالم عزیزم انشالله همه چی عالی پیش میره به سلامتی من امروز فردا زنگت میزنم کاری هم به این کارها ندارم! بووووووووووس
مامان جوجه
پاسخ
هههه قربونت برم من مهربونم! به خواست خدا ودعای شما دارم این هفته هارو میبینم! خیلی واسم دعا کن!
میترا(مامان ایلیا)
21 بهمن 92 14:03
ایشالله چهارشنبه نینی خوشگلت سالم و سلامت میاد بغلت و عکسای کیان کوچولو رو میزاری اینجا میبینیم کلی ذوق میکنیم.عزیییییییییییییزم ایشالله زایمان راحتی داشته باشی و زود خوب بشی دوست گلم یادت نره کیان جونمو عوض من ببوسی به خدا میسپارمتون
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم التماس دعا! ممنون که به یادمی بووووووووووس
اذین جونم دعای من و ستایش همیشه با تو و کیان جونمون هست ایشالله همیشه کنار هم شاد باشین خیلی دوستتون
21 بهمن 92 16:04
عزیزم دعای من و ستایش همیشه با تو و کیان جونمون هست ایشالله همیشه کنار هم شاد باشین خیلی دوستتون
مامان جوجه
پاسخ
فدات بشم سمانه جونم بوووووووووووووس
خاله سارا
22 بهمن 92 1:32
سلام عزيزم خدارو شکر به خاطر همه چيز انشالله که آقا کيان صحيح و سالم تشريفشونو بيارن, مامان باباي مهربونشو کلى ذوق زده کنه... حسابى مواظب خودت باش عشقم واااى, کلى هيجان داااااااارم
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم خاله جونم......بوووووووووس