کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

... باز باران

هفته 36 و یه ملاقات دیگه با جوجه کیان...

1392/11/10 11:56
نویسنده : مامان جوجه
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه جونم .....دیروز رفتیم پیش عمو دکتر و رو شمارو دیدیم!

آخ که چقدر دلم واست تنگ شده بود حتی الان باز دلم واست تنگ شده

مامانی این سری ما صورت ماهتو دیدیم چشم و دهن و مماخ کوشولوتو!

ای جونم بابایی که داشت با گوشی فیلم میگرفت یهو مات و مبهوت شده بود منم اشک تو چشام جمع شده بود مامانی!

قربونت برم یه مدلی بودی انگاری میدونستی ما داریم میبینیمت!

خداروشکر همه چی مثل همیشه خوب بود ولی یه چیزی یه کمی مارو ناراحت کرده اونم وزن کم شما بود!frustrated emoticon

اخه قربونت برم من که دیگه شبیه پروتئین شدم چرا شما تپلی نشدی؟!

البته من میگم بس که ماشالا ورجه وورجه داری جای تعجب هم نیست!

مهم سلامتیه ولی بازم سعیمو میکنم شما هم لطفا همکاری بفرمایید!

وزن شما تو 36 هفته و 2 روز 2400 بود!

و...............اینم بگم که عمو تاریخ زمینی شدن شمارو هم مشخص کردن!

 بهمن ایشالا شما میای بغل ما......هوووووررررااااا

خیلی خوشحالم خیلی...... در پوست خودم نمیگنجم واقعا!

تو ی روز زمستونی بهمن ماه  قراره به امید خدا پسرمون تو بیمارستان بهمن بیاد بغلمون

این یعنی شما دو هفته دیگه این موقع ایشالا پیش مایی!

خوب دو هفته تقریبا وقت داریم من سعی میکنم این مدت رو حسابی به شما برسم شما هم قول بده تا خوب تپلی بشه عزیزم!

و اینکه شیطونی زیاد نکنی که زودتر نیای یه وقت جیگر!اورژانسی شیم....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فرشته - مامان امیراشکان
11 بهمن 92 2:26
عسیسم کیان جون ایشالا که سر موقع بیای بغل مامان و بابای گلت . یه کوچولو دیگه تپل بشی و بازی کنی تو دل مامانی زمان میگذره و میای بیرون . دوست دارم عزیزکم خدا تورو به خانوادت بببخشه
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله فرشته جونم...مرسی از دعای قشنگت! ایشالا به لطف دعای شما مهربونا به موقع و سالم میام! بوووووس
شیرینم
11 بهمن 92 21:26
الهی من فدات بشم خاله جونم قدمت خیر باشه ایشالا سالم بیای بغل مامانت کیان جون
مامان جوجه
پاسخ
خدا نکنه خاله ممنون به لطف دعای شما....ایشالا
ساغر
11 بهمن 92 23:24
کیان کوچولو ایشالا تپل مپلی شی به موقع بیای بغل مامان جونت
گندم
12 بهمن 92 14:50
عزیزمممم انشاا... سروقت و تپلی تشریف میاری بغل مامانت خداروشکر که همه چی به خوبی و خوشی گذشت
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا
مامان غنچه
13 بهمن 92 10:29
سلام اومدم ببینم چه خبر چه کردی که دیدم به امیدخدا 23ام تاریخ زایمانته انشالله که بسلامتی کیان کوچولو میاد بغلت.... تو فکر وزنش هم نباش، مهم سلامتیه انشالله که همه چیز خوب پیش میره ببخشید من این مدت حالم زیاد خوب نبود از تهوع و ضعف و کاراهای پایان نامه واسه همین کمتر سر زدم........... انشالله بعدا همش تو کلوپ پلاسم راستی موقع زایمانت حتما واسه منم دعا کن ممنون میشم خودتو و آقاکیان و به خدا میسپارم بوسسسسسسسسسسسس
مامان جوجه
پاسخ
سلام گلم ممنون ازت منم محتاجم به دعاتون ایشالا تو هم بزودی بهتر میشی مواظب خودت و نینی باش
فریبا
13 بهمن 92 16:21
عزیزم ...به سلامتی .. چه روزهایی خوبی در پیش داری... به امید خدا صحیح و سالم میاد بغلت ... راستی ...من هم دکترم دکتر معینی بود ..خیلی هم خوب هست اما بنا به دلایلی این دو بار آخر رو نرفتم پیششون و دکترم رو عوض کردم ... الان خیلی دو به شک هستم نمی تونم در مورد دکتر تصمیم بگیرم (هفته 27 هستم) راستی چرا تاپیک مربوط به بیمارستان بهمن رو از بین بردی ؟
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا شما هم بسلامتی این دوران رو بگذرونی دکتر معینی واقعا عالیه و من خیلی ازشون راضیم خدا خیرشون بده! خودت بهتر میدونی چه کنی؟!بیشتر فکر کن... آخه دیدم کسی دیگه جواب نمیده پاکش کردم
فاطمه مامان باران خانوم
14 بهمن 92 13:08
سلام کیان جون و مامانیش دختر ما هنوز به دنیا نیومده خانوم دکتری گفته تا 21 بهمن اگه نیومد دیگه خودمون دست به کار میشیم. انشاا... کیان جونم تا 23 بهمن سالم و سرحال میاد پیش مامان و بابای مهربونش
مامان جوجه
پاسخ
ممنون عزیزم ای جونم بسلامتی ایشالا دختری شما هم بسلامتی به وقتش میاد تا به زور متوسل نشید
الهه
17 بهمن 92 4:40
ووووووی! جونم! طپش قلب گرفتم از هیچان! چه حوب! کلی تبریک انشالله به سلامتی به دنیا میاد عزیزم بچه تو هفته های آخر شکمو میشه خیلی خیلی باید خوب و پر کالری و مقوی بخوری و زود به زود نگران اضافه وزن و اینا نباش بهت قول میدم راه که بیفته همش آب میشه انقدر که باید دنبالش بدوی! بوووووووس برای عزیزانم
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم ازت عزیزم،واسمون دعا کن این چند وقتم ایشالا به خیر بگذره ممنون که به یادمون هستی