کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

... باز باران

روز آخر....

1392/11/22 13:44
نویسنده : مامان جوجه
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم!

این آخرین روزیه که شما تو شکم مامانی!

ایشالا فردا میای بغلمون مامان!

اینکه الان چه حالی دارم و چه حسی بماند،چون خیلی مفصله....واست از حس و حال امروزم میخوام یه نامه بنویسم!

تو چه حسی داری مامان؟!کاش میشد بدونم.....الان که دارم مینوسیم شما داری شیطونی میکنی 

بابایی که دیگه هیچی....اونم عین من حسش قابل وصف نیست واقعا!

فردا صبح ساعت 5 باید بیمارستان باشیم....راستش کمی استرس دارمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ ولی توکل میکنم به خدا....که همیشه مراقبمون بوده از این به بعد هم هستپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ و فکر اینکه قراره اگرم سختی هست به اومدن تو منجر بشه ارومم میکنه

و ما میشیم یه خانواده سه نفری 

همه چی آمادست واسه اومدن یه جوجه به خونمون به اسم کیان....

همه خوشحالن و منتظر....made by Laie

خدایا شکرت...فردا کیان رو سالم بده بغلمون!

و

.

.

.

برای همه اونایی که منتظر داشتن یه جوجه هستن،دعا میکنم زودتر بهشون یکی از این فرشته هاتو بدی!

آمیـــــــن!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مه سیما
22 بهمن 92 16:44
سلام .... خیلی خوشحال شدم عزیزم به امید خدا که زایمان راحتی داشته باشی
فرشته - مامان امیراشکان
22 بهمن 92 19:16
عسیسم ایشالا که کیان جون سالم بیاد بغلتون و خودت هم حالت خیلی زود روبراه بشه بوس برای تو و کبان عزیزم
مامان ستایش
22 بهمن 92 21:23
منم به اندازه تو ذوق وشوق دارم ببینم کیان چه شکلیه ایشالله همه چی به خوبی و خوشی تموم میشه و کیان با مامان و باباش میاد خونه خیلی براتون دعا میکنم
الهه
23 بهمن 92 2:48
الهــــــــــــــــی! وای منم هیجان دارم! قلبم تالاپ تولوپ میکنه! انشالله همه چی به خوبی پیش میره و فردا شب اینموقع کیان جون با جیغهای بنفشش نمیذاره تا صبح بخوابی! فکر کن!!!
مامان ستایش
23 بهمن 92 9:43
الان که این پیغامو میزارم حتما کیان فرشته چشمشو به دنیا باز کرده تولدت مبارک عزیزم مبارکت باشه عزیزم چشمت روشن خدا هزارسال برات نگهش داره
نسیـــم
23 بهمن 92 9:49
سلام عزیزم....نمی دونم الان مامان شدی یا نهههه!!! ایشالله کیان جوجهـــ صحیحُ سالم الان تو بغلته مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ایشالله زیر سایه پدر و مادرش بزرگ میشه قدمـ نو رسیده مبارککککککککککککککککککک
فریبا
23 بهمن 92 12:39
عزیززززززززززززم .... کلی برات انرژی مثبت فرستادم الان که دارم برات کامنت میزارم ...کیان کوچولوی ناز نازی تو بغلته.... آروزی روزهای خوبی برات دارم گلم
نینی عاشق
23 بهمن 92 18:07
سلام کیان کوشولو ورودت به دنیا موبالک باشه عسیسممممممم به دنیا خوش اومدی عخشم میدونم الان ببل مامانتی خداروشکررررررررر ایشالله که همیشه صحیح و سلامت زیر سایه پدرو مادرت بزرگ بشی گل من مامان کیان قدم نو رسیده موبالک خانوم ایشالله خوش قدم باشه
رها زی زی
23 بهمن 92 20:41
آذین جونم ایشالله که زایمان راحتی داشته باشی برات دعا میکنم 3نفری تا آخر عمرتون خوشبخت باشید... پیشاپیش قدم نو رسیده مبارک آجی..
نازنین
24 بهمن 92 12:25
عزیزم تولد نی نی نازت مبارک باشه... ایشالله خوش قدم باشه...
مامان جوجه
پاسخ
ممنونم ایشالا
مری طلا
24 بهمن 92 12:27
تولدت مبارک کیان کوشولوووووووووووو
مامان غنچه
24 بهمن 92 12:44
قدم نورسیده مبارک خیلی خوشحالم.......... مبارکت باشه گلم