کیان مامان کیان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

... باز باران

سونوگرافی هفته 28...

1392/9/11 13:46
نویسنده : مامان جوجه
1,978 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیان مامان...

این هفته با بابایی رفتیم سونوگرافی البته این بار یه جای دیگه پیش عمو دکتر نه!این بار رفتیم پیش یه خانوم دکتر 

یه چکاپ بود اما خیلی خیلی جذاب...niniweblog.com

مامانی اینجایی که رفتیم،بابایی رو راه ندادن تو و بابایی اینجوری بود!niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

من رفتم تو و مثل همیشه کلی استرس تا ببینم شما سالمی و همه چی خوبه یا نه!

کلی دعا و ذکر و ...

تا اینکه خانوم دکتر اومد و .....و من باز تو رو دیدم مامان! 

وای که چقدر این لحظه زیباست و غیر قابل توصیف....از ته دلم واسه همه اونایی که در انتظارشن آرزو میکنم!

چیزی که این دفعه رو با سری های قبل متمایز میکرد این بود که شما داشتی دستتو میخوردی قربونت برم!   500.gif

هر وقت یادش میوفتم دلم قیر ویری میره عسیسم!

خانوم دکتر که دید همچین قربون صدقت میرفت که نگو....niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

تازه از فیلم سونوگرافی این سری dvd هم گرفتیم،جذاب ترین و زیباترین فیلمی که تو عمرمون دیدم!

خداروشکر میکنیم که بازم به لطفش همه چیز خوب بود و شما شنگول و منگول بودی نفس!niniweblog.com

بعدش که اومدیم خونه تا امروز چندین بار منو بابایی فیلم رو گذاشتیم و با دیدنش کلی ذوق مرگ میشیم!niniweblog.com ........

خیلی مواظب خودت باش،دوستت داریم گل ما!niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه
16 آذر 92 1:21
ای جووووووووونم میخواستم برای احوالپرسی ایمیل بزنم گفتم اول بیام وبلاگ خیلی خوشحالم خیلی خیلی به معنای واقعی کلمه خوشحالم پسر گلی همین فرمون برو جلو تا برسیم به مقصد خاله جون! خدا رو شکر خوب استراحت کن و توکل به خدا انشالله من مطمئنم همه چی عالی پیش خواهد رفت
مامان جوجه
پاسخ
سلام خاله الهی جونم بووووووووووس واسه شما ممنون چشم خاله ایشالا به لطف خدا باقی راهم بسلامت پشت سر میزارم محتاج دعاتون هستم!
فرشته . مامان امیراشکان
16 آذر 92 8:33
عزیزم کیان جون - قربون انگشت خوردنت بشم من . تو دل مامانی بمون عسیسم . دیگه چیزی نمونده بیای تو بغلش . ما منتظر دیدن روی ماهت هستیم گلم
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله جونم التماس دعا....
میترا(مامان ایلیا)
16 آذر 92 15:09
عزیز دل خاله خیلی مواظب خودت باش.محکم بچسب به مامانی تا ایشالله سالم و سلامت بیای بغلش.الهی آمین.بووووووووووووس.قربون اون انگشتای کوچولوت عزیزمامیدوارم همیشه کنار هم خوش باشید عزیزم
مامان جوجه
پاسخ
ممنون خاله جونم چشم
رخساره
17 آذر 92 13:11
ایشاله که بقیه راه رو هم کیان جون به سلامتی طی میکنه و میاد بغل مامان و باباییش که خیلی دوسش دارن ممنون خاله ایشالا
الهه
26 آذر 92 3:48
احوال شما مامان خانومی؟ مسافر کوچولومون چطوره؟ خوب باشید عزیزانم
مامان جوجه
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم خداروشکر شماو دخملی خوبین ایشالا؟ رفتم دکی خداروشکر همه چی خوب بود هفته 30 هم داره میگذره استراحتم همچنان تا این وروجک بیشتر بمونه ایشالا تا به وقتش بیاد
ساغر
28 دی 92 13:48
سلام عزیزم ایشالا بسلامتی نی نی بیاد بغلت واقعا اتاقش خو شکله عزیزم گهواره و تخت و کمد رو از کجا گرفتی و چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اویز که کنار کمد هست و عروسک کوچولوها رو بهش وصل کردی با کمده یا جدا گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟ لوستر اتاق نی نی رو چند و از کجا گرفتی؟؟؟؟؟؟؟ کالسکه و کریر هم هم همینطور اگه اطلاعاتت رو در اختیار منم قرار بدی ممنون میشم بووووووووس
مامان جوجه
پاسخ
مرسی عزیزم! جوابتو تو نینی سایت کامل دادم گلم!
خاله سارا
2 بهمن 92 23:43
وای وای خداااااا از همین موقع معلومه چقدر نمک داره گل پسر